De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Cultures of Commodity Branding

Bag om Cultures of Commodity Branding

The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781598745412
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 267
  • Udgivet:
  • 15. juli 2010
  • Størrelse:
  • 152x229x23 mm.
  • Vægt:
  • 568 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Cultures of Commodity Branding

The contributions in this volume document, both in past social contexts and recent ones, the need to understand branded commodities as part of a broader continuum with techniques of gift-giving, ritual, and sacrifice.

Brugerbedømmelser af Cultures of Commodity Branding



Find lignende bøger
Bogen Cultures of Commodity Branding findes i følgende kategorier: