De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Culture and Consumer Behavior

Explains the importance of cultural literacy in marketing, and why a solid understanding is vital to successful international marketing efforts. The authors use a conceptual and empirical framework for analysing how culture affects consumer behaviours, and provide seven steps for understanding the influence of culture on consumer behaviours.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601988249
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 86
  • Udgivet:
  • 10. April 2014
  • Størrelse:
  • 234x156x5 mm.
  • Vægt:
  • 135 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Culture and Consumer Behavior

Explains the importance of cultural literacy in marketing, and why a solid understanding is vital to successful international marketing efforts. The authors use a conceptual and empirical framework for analysing how culture affects consumer behaviours, and provide seven steps for understanding the influence of culture on consumer behaviours.

Brugerbedømmelser af Culture and Consumer Behavior



Find lignende bøger
Bogen Culture and Consumer Behavior findes i følgende kategorier: