Cultural Products and the World Trade Organization
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 344
- Udgivet:
- 28. juni 2007
- Størrelse:
- 152x229x24 mm.
- Vægt:
- 680 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Cultural Products and the World Trade Organization
Voon examines how WTO rules apply to 'cultural products', such as film, radio, music and books. Freer trade in these products has caused different reactions among Members. This 2007 book explains the situation and proposes reforms to better balance members' different objectives.
Brugerbedømmelser af Cultural Products and the World Trade Organization
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Cultural Products and the World Trade Organization findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621