De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Cultural Intermediaries

- Audience Participation in Media Organisations

Bag om Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319662862
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 236
  • Udgivet:
  • 2. oktober 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 570 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 2. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Brugerbedømmelser af Cultural Intermediaries



Find lignende bøger
Bogen Cultural Intermediaries findes i følgende kategorier: