Cultural-Historical Study of Children Learning Science
- Foregrounding Affective Imagination in Play-based Settings
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 213
- Udgivet:
- 10. september 2016
- Udgave:
- 12015
- Størrelse:
- 235x155x13 mm.
- Vægt:
- 3635 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Cultural-Historical Study of Children Learning Science
In the final part of the book the authors look closely at the range of models and approaches to the teaching of early childhood science that have been made available to early childhood teachers to guide their planning and teaching.
Brugerbedømmelser af Cultural-Historical Study of Children Learning Science
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Cultural-Historical Study of Children Learning Science findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621