Cross-Agency Evaluation of DoD, VA, and HHS Mental Health Public Awareness Campaign
- Analysis of Campaign Scope, Content, and Reach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 344
- Udgivet:
- 15. marts 2020
- Størrelse:
- 254x178x18 mm.
- 2-3 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Cross-Agency Evaluation of DoD, VA, and HHS Mental Health Public Awareness Campaign
This report evaluates efforts by four public awareness campaigns to overcome negative perceptions and promote awareness of mental health disorders and their treatment, with a focus on military and veteran populations.
Brugerbedømmelser af Cross-Agency Evaluation of DoD, VA, and HHS Mental Health Public Awareness Campaign
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Cross-Agency Evaluation of DoD, VA, and HHS Mental Health Public Awareness Campaign findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621