Critiquing Social and Emotional Learning
- Psychodynamic and Cultural Perspectives
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 190
- Udgivet:
- 8. marts 2019
- Størrelse:
- 159x232x20 mm.
- Vægt:
- 472 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Critiquing Social and Emotional Learning
Critiquing Social and Emotional Learning offers a systematic cultural analysis of social and emotional learning (SEL) as a codified phenomenon in education, critiquing the messages of SEL and the impact they have on teachers and children. Clio Stearns argues for more allowance of negative affect and complex emotional existence in the classroom.
Brugerbedømmelser af Critiquing Social and Emotional Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Critiquing Social and Emotional Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621