De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Creative Marketing

- An Extended Metaphor for Marketing in a New Age

Bag om Creative Marketing

Creative Marketing has been written in response to the continued failure to address the theory/practice gap in marketing management. The art world is full of creativity, yet existing marketing theory continues to prescribe formulaic, stepwise processes for marketing success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403941909
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 161
  • Udgivet:
  • 10. november 2005
  • Udgave:
  • 2006
  • Størrelse:
  • 140x216x14 mm.
  • Vægt:
  • 375 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Creative Marketing

Creative Marketing has been written in response to the continued failure to address the theory/practice gap in marketing management. The art world is full of creativity, yet existing marketing theory continues to prescribe formulaic, stepwise processes for marketing success.

Brugerbedømmelser af Creative Marketing



Find lignende bøger
Bogen Creative Marketing findes i følgende kategorier: