De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Creative Labour

- Media Work in Three Cultural Industries

indgår i CRESC serien

Bag om Creative Labour

What is it like to work in the media? Are media jobs more `creative¿ than those in other sectors? This book explores these issues in the creative industries, using a combination of original research and a synthesis of existing studies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415677738
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 20. april 2011
  • Størrelse:
  • 158x233x15 mm.
  • Vægt:
  • 424 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Creative Labour

What is it like to work in the media? Are media jobs more `creative¿ than those in other sectors? This book explores these issues in the creative industries, using a combination of original research and a synthesis of existing studies.

Brugerbedømmelser af Creative Labour



Find lignende bøger
Bogen Creative Labour findes i følgende kategorier: