Creative (and Cultural) Industry Entrepreneurship in the 21st Century
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 3. december 2024
- Størrelse:
- 238x159x20 mm.
- Vægt:
- 490 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creative (and Cultural) Industry Entrepreneurship in the 21st Century
Both volumes of Creative (and Cultural) Industry Entrepreneurship in the 21st Century map and elucidate the adaptations and challenges faced by the creative professionals and the entrepreneurial solutions they have co-developed.
Brugerbedømmelser af Creative (and Cultural) Industry Entrepreneurship in the 21st Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creative (and Cultural) Industry Entrepreneurship in the 21st Century findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621