Creative Accounting, Fraud and International Accounting Scandals
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 576
- Udgivet:
- 15. oktober 2010
- Størrelse:
- 199x255x37 mm.
- Vægt:
- 1270 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creative Accounting, Fraud and International Accounting Scandals
Business scandals are always with us from the South Sea Bubble to Enron and Parmalat. As accounting forms a central element of any business success or failure, the role of accounting is crucial in understanding business scandals. This book aims to explore the role of accounting, particularly creative accounting and fraud, in business scandals.
Brugerbedømmelser af Creative Accounting, Fraud and International Accounting Scandals
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creative Accounting, Fraud and International Accounting Scandals findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621