Creating Value with Data Analytics in Marketing
- Mastering Data Science
indgår i Mastering Business Analytics serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 314
- Udgivet:
- 8. november 2021
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 253x179x24 mm.
- Vægt:
- 788 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creating Value with Data Analytics in Marketing
This book is a practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies to cope with its size and complexity, and which enable organisations to leverage the information to create value in marketing.
Brugerbedømmelser af Creating Value with Data Analytics in Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creating Value with Data Analytics in Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621