De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Creating Value through International Strategy

Bag om Creating Value through International Strategy

Everyday, more and more companies embark on international business. Creating Value through International Strategy will be of interest to academics and professionals in international business and management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403934727
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 263
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2004
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 225x145x25 mm.
  • Vægt:
  • 462 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Creating Value through International Strategy

Everyday, more and more companies embark on international business. Creating Value through International Strategy will be of interest to academics and professionals in international business and management.

Brugerbedømmelser af Creating Value through International Strategy



Find lignende bøger
Bogen Creating Value through International Strategy findes i følgende kategorier: