Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations
- New Thinking and Practice
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 25. april 2014
- Størrelse:
- 160x232x27 mm.
- Vægt:
- 534 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations
Collaboration between nonprofits and businesses is a necessary component of strategy and operations. Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations: New Thinking & Practice provides breakthrough thinking about how to conceptualize and realize collaborative value.
Brugerbedømmelser af Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621