Creating Shared Value as Future Factor of Competition
- Analysis and Empirical Evidence
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 209
- Udgivet:
- 23. maj 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 210x151x21 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creating Shared Value as Future Factor of Competition
Benedikt von Liel provides a theoretical and empirical analysis of the concept of Creating Shared Value (CSV). In the theoretical analysis, the author assesses the uniqueness of the theory of Creating Shared Value by comparing it to other relevant social responsibility concepts.
Brugerbedømmelser af Creating Shared Value as Future Factor of Competition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creating Shared Value as Future Factor of Competition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621