Creating and Managing Superior Customer Value
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 352
- Udgivet:
- 1. november 2008
- Størrelse:
- 162x235x41 mm.
- Vægt:
- 846 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Creating and Managing Superior Customer Value
Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.
Brugerbedømmelser af Creating and Managing Superior Customer Value
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Creating and Managing Superior Customer Value findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621