De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Creating a Customer Experience-Centric Startup

- A Step-by-Step Framework

Bag om Creating a Customer Experience-Centric Startup

This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today's dynamic and competitive times.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030924577
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 2. februar 2022
  • Udgave:
  • 12022
  • Størrelse:
  • 217x153x18 mm.
  • Vægt:
  • 340 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Creating a Customer Experience-Centric Startup

This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today's dynamic and competitive times.

Brugerbedømmelser af Creating a Customer Experience-Centric Startup



Find lignende bøger
Bogen Creating a Customer Experience-Centric Startup findes i følgende kategorier: