Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 28. november 2014
- Størrelse:
- 158x241x20 mm.
- Vægt:
- 576 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience
This collection explores the processes and experiences of attending live music events from the initial decision to attend through to audience responses and memories of a performance after it has happened.
Brugerbedømmelser af Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621