Corporate Sustainability Branding
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 394
- Udgivet:
- 30. marts 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 506 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Sustainability Branding
Steffen Hermann setzt sich mit folgenden Themen auseinander: Grundlagen der Führung und Profilierung von Unternehmensmarken sowie der Unternehmerischen Nachhaltigkeit; Synthese im Konzept des Corporate Sustainability Branding; Prozessansatz zur stakeholderbezogenen Profilierung einer Corporate Brand; Prüfung der Inhalte Unternehmerischer Nachhaltigkeit hinsichtlich ihrer Profilierungswirkung; Einbeziehung in die strategische Positionierungskonzeption.
Brugerbedømmelser af Corporate Sustainability Branding
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Sustainability Branding findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621