Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism
- A Transformative Concept
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 382
- Udgivet:
- 14. maj 2019
- Udgave:
- 12019
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 764 g.
- 8-11 hverdage.
- 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism
This book offers essential insights into how the world's second largest industry, tourism, is responding to challenges involved in expanding the corporate social responsibility (CSR) concept to corporate sustainability and responsibility, referred to as CSR 2.0.
Brugerbedømmelser af Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621