Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies
- Philips and the European Consumer Electronics Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 372
- Udgivet:
- 11. april 1996
- Størrelse:
- 156x234x23 mm.
- Vægt:
- 699 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies
Based on a study of the electronics giant Philips, this book examines the key factors which have determined the success or failure of technologies and the global competitiveness of firms within a major European consumer industry. It traces the influences of Philips and of European Community policymaking on the development of the industry.
Brugerbedømmelser af Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Strategy, Public Policy and New Technologies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621