Corporate Social Responsibility
indgår i Opposing Viewpoints serien
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 1. juni 2014
- Størrelse:
- 150x15x226 mm.
- Vægt:
- 299 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Social Responsibility
Editors Margaret Haerens and Lynn M. Zott have compiled several essays that debate issues relating to corporate social responsibility. Chapter one debates whether corporations should practice social responsibility. Chapter two addresses effective goals of social responsibility strategies. Chapter three focuses on related economical issues, and chapter four analyzes whether corporations should be responsible for health insurance coverage. Essay sources include Rose Schreiber, Aneel Karnani, Andrew W. Markley, and Mal Warwick.
Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Fagbøger for børn og unge: generel faglitteratur > Fagbøger for børn og unge: arbejde og arbejdsliv
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: humaniora og samfundsfag > Undervisningsmidler: samfundsfag
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621