Corporate Social Responsibility in the Hospitality and Tourism Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 301
- Udgivet:
- 30. marts 2016
- Størrelse:
- 292x227x27 mm.
- Vægt:
- 1204 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Social Responsibility in the Hospitality and Tourism Industry
Discusses issues and challenges faced by organizations implementing responsible business practices within the travel, hotel, leisure and hospitality industries. It features best practices and theoretical concepts on the support of local economies, ethical sourcing of native goods, and sustainability procedures.
Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility in the Hospitality and Tourism Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility in the Hospitality and Tourism Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621