Corporate Social Responsibility as an International Strategy
indgår i Contributions to Economics serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 154
- Udgivet:
- 19. oktober 2010
- Udgave:
- 12008
- Størrelse:
- 234x156x9 mm.
- Vægt:
- 272 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Social Responsibility as an International Strategy
Increased financial performance and employee commitment are among the benefits the CSR model can offer corporations. This discussion presents practitioners and scholars with a unique examination of how firms can maximise productivity through the implementation of CSR programs.
Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility as an International Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility as an International Strategy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621