Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 26. august 2024
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 435 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics
This book demonstrates the concept of CSR and how it is included as an element of value-based marketing. Using research from the Polish market, the author explores the concept of value-based marketing, how organisations are implementing CSR and analyses the effect on consumer behaviour.
Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621