Corporate Social Awareness and Financial Outcomes
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 30. marts 1999
- Størrelse:
- 234x156x12 mm.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Social Awareness and Financial Outcomes
Can corporate social awareness be translated into positive and predictable financial outcomes? Riahi-Belkaoui covers the two main components of corporate social awareness-corporate reputation or organizational effectiveness and socio-economic accounting information-and ties them directly to what happens on the corporation's bottom line.
Brugerbedømmelser af Corporate Social Awareness and Financial Outcomes
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Awareness and Financial Outcomes findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621