Corporate Reputation of Multinational Corporations
- An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and its Effects Across Nations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 181
- Udgivet:
- 7. november 2017
- Udgave:
- 12018
- Vægt:
- 2703 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Reputation of Multinational Corporations
Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses.
Brugerbedømmelser af Corporate Reputation of Multinational Corporations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Reputation of Multinational Corporations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621