Corporate Culture in Multinational Companies
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 203
- Udgivet:
- 17. oktober 2014
- Udgave:
- 2014
- Størrelse:
- 140x12x216 mm.
- Vægt:
- 254 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Culture in Multinational Companies
This book explores the value component of corporate culture of companies and their relationship with production efficiency and personal values of the employee. The authors combine both qualitative analysis of the experiences of leaders of these organizations and the most advanced quantitative analysis regarding the corporate performances.
Brugerbedømmelser af Corporate Culture in Multinational Companies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Culture in Multinational Companies findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Økonomi og adfærd
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621