Corporate Culture and Globalization
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 176
- Udgivet:
- 10. marts 2023
- Størrelse:
- 156x11x234 mm.
- Vægt:
- 417 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Culture and Globalization
This book offers an ethnographic analysis of how corporate culture has been transformed in the age of globalization and promotes the importance of a national ideology's role in corporate culture studies. It examines the formation, dissemination, and interpretation of corporate ideology at a global Japanese fashion retailer in Hong Kong.
Brugerbedømmelser af Corporate Culture and Globalization
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Culture and Globalization findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Antropologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621