De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Corporate communication

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed. Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741263816
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 20. januar 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 173x246x11 mm.
  • Vægt:
  • 272 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Corporate communication

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.
I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:
Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk
Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet)
Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet)
CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet)
Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk
Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Brugerbedømmelser af Corporate communication



Find lignende bøger