Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation
- Grundlagen, Fallstudien Und Empirische Erkenntnisse in Commodity-Branchen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 181
- Udgivet:
- 16. maj 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 148x210x10 mm.
- Vægt:
- 236 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation findes i følgende kategorier: