De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Corporate Brand

Bag om Corporate Brand

What determines the strength of a corporate brand? A corporate brand conveys a company's reputation to its audience. A successful corporate brand links the corporate name to the company's distinctive qualities such as service or value. It shows how successful corporate brands build and maintain both 'corporate identity' and reputation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333674727
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 184
  • Udgivet:
  • 6. juni 1997
  • Størrelse:
  • 216x140x20 mm.
  • Vægt:
  • 405 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Corporate Brand

What determines the strength of a corporate brand? A corporate brand conveys a company's reputation to its audience. A successful corporate brand links the corporate name to the company's distinctive qualities such as service or value. It shows how successful corporate brands build and maintain both 'corporate identity' and reputation.

Brugerbedømmelser af Corporate Brand



Find lignende bøger
Bogen Corporate Brand findes i følgende kategorier: