Corporate Brand Management International Tatiger Unternehmen
- Verhaltenswissenschaftliche Analyse Interner Und Externer Zielgruppeneffekte Unter Berucksichtigung Landeskultureller Aspekte
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 387
- Udgivet:
- 11. april 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x23 mm.
- Vægt:
- 535 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Brand Management International Tatiger Unternehmen
Basierend auf einem theoretisch hergeleiteten, integrierten Modell untersucht Judith Giersch anhand von zwei internationalen empirischen Studien diejenigen Effekte eines Corporate Brand Managements, die direkt bei Kunden und Mitarbeitern wirksam werden und damit indirekt den Unternehmenswert beeinflussen.
Ausgezeichnet mit dem 1. Preis des Markenverbandes 2008.
Ausgezeichnet mit dem 1. Preis des Markenverbandes 2008.
Brugerbedømmelser af Corporate Brand Management International Tatiger Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Brand Management International Tatiger Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621