Corporate Advertising
- Wesenszuge Und Wirkungen Einer Kommunikationsdisziplin an Der Schnittstelle Von Werbung Und Public Relations
indgår i Organisationskommunikation serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 313
- Udgivet:
- 29. januar 2019
- Udgave:
- 12019
- Størrelse:
- 244x170x18 mm.
- Vægt:
- 522 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Corporate Advertising
Benedikt Spangardt fasst zusammen, was unter Corporate Advertising bisher in Wissenschaft und Praxis verstanden wird, erkundet das Forschungsfeld und ordnet die Begriffsvielfalt sowie den Forschungsstand. Er modelliert, wie Corporate Advertising verarbeitet wird und wie es auf zentrale Zielgrößen der Public Relations - wie Glaubwürdigkeit und Vertrauen - wirken kann. Anhand dreier Studien analysiert er unter anderem, dass Corporate Advertising durchaus das Potenzial hat, diese und weitere Zielgrößen zu beeinflussen.
Brugerbedømmelser af Corporate Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Corporate Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621