Copywriting Third Edition
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 13. september 2022
- Størrelse:
- 171x19x245 mm.
- Vægt:
- 648 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Copywriting Third Edition
Das Schreiben von Texten wird oft als Naturbegabung angesehen. Es gibt jedoch einfache Techniken für richtig gute Texte. Diese überarbeitete Ausgabe lehrt die Kunst des Schreibens für digitale Medien, Branding, Werbung, Direktmarketing, Einzelhandel, Kataloge, Unternehmensmagazine und interne Kommunikation. Aspekte des Schreibens für soziale Medien sind durchgehend integriert. Tipps und Techniken zum Schreiben von Texten für alle Formate und Kontexte.
Brugerbedømmelser af Copywriting Third Edition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Copywriting Third Edition findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Vejledninger i skrivning og redigering
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621