De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Contrarian Branding

- Stand Out by Camouflaging the Competition

Bag om Contrarian Branding

The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out from the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and indeed politicians fighting for attention in a crowded arena.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789063694630
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 12. oktober 2017
  • Størrelse:
  • 216x148x19 mm.
  • Vægt:
  • 386 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Contrarian Branding

The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out from the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and indeed politicians fighting for attention in a crowded arena.

Brugerbedømmelser af Contrarian Branding



Find lignende bøger
Bogen Contrarian Branding findes i følgende kategorier: