Continuing to Broaden the Marketing Concept
indgår i Review of Marketing Research serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 17. september 2020
- Størrelse:
- 238x162x26 mm.
- Vægt:
- 594 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Continuing to Broaden the Marketing Concept
Review of Marketing Research is a publication covering the important areas of marketing research with a more comprehensive state-of-the-art orientation. The chapters in this publication review the literature, offer a critical commentary, develop an innovative framework and discuss future developments, as well as present specific empirical studies.
Brugerbedømmelser af Continuing to Broaden the Marketing Concept
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Continuing to Broaden the Marketing Concept findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621