Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
- German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 9. december 2010
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 403 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed.
Brugerbedømmelser af Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621