Contextualizing College ESL Classroom Praxis
- A Participatory Approach to Effective Instruction
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 2. maj 2005
- Størrelse:
- 152x229x10 mm.
- Vægt:
- 290 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contextualizing College ESL Classroom Praxis
This text provides preservice and in-service teachers with a model for engaging in effective instruction with the variety of students encountered in college English as a second language or foreign language classrooms. The approach is based on the principles of Paulo Freire's critical pedagogy.
Brugerbedømmelser af Contextualizing College ESL Classroom Praxis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contextualizing College ESL Classroom Praxis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621