Content Management Integrierter Medienprodukte
indgår i Wirtschaftsinformatik serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 25. september 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 349 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Content Management Integrierter Medienprodukte
Joachim Rawolle untersucht die produktpolitische Ausgestaltung und die technisch-organisatorische Umsetzung integrierter Medienprodukte. Er berücksichtigt dabei insbesondere innovative Konzepte und Technologien wie Content-Management-Systeme und die eXtensible Markup Language (XML) und geht ökonomisch orientierten Fragen nach.
Brugerbedømmelser af Content Management Integrierter Medienprodukte
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Content Management Integrierter Medienprodukte findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621