Content-Interaktionsbeziehungen im Internet
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 333
- Udgivet:
- 28. juli 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 431 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Content-Interaktionsbeziehungen im Internet
Silvia Thies analysiert die Einflussfaktoren auf die Ausgestaltung und den Erfolg von Content-Kooperationen im Internet und gibt Aufschluss über die finanzielle sowie die formale und informale Ausgestaltung der Kooperationen, die Aufgabenverteilung der Akteure und den Erfolg verschiedenartiger Content-Interaktionsbeziehungen. Sie zeigt, dass die die Anbahnungsphase von Content-Partnerschaften besonders wichtig ist und dass die Syndizierung der Inhalte sehr bedacht erfolgen muss.
Brugerbedømmelser af Content-Interaktionsbeziehungen im Internet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Content-Interaktionsbeziehungen im Internet findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621