Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 230
- Udgivet:
- 23. oktober 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 140x14x216 mm.
- Vægt:
- 313 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
A new look at the latest thinking and issues in the areas of branding, identity and communication, drawing on recent academic and practical thought on corporate branding. Bringing together an international array of authors, the volume includes case study examples to provide a contemporary insight into corporate marketing communications.
Brugerbedømmelser af Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Kunst og kultur
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621