Contemporary Perspectives on Social Learning in Early Childhood Education
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 340
- Udgivet:
- 20. april 2007
- Størrelse:
- 229x149x18 mm.
- Vægt:
- 488 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contemporary Perspectives on Social Learning in Early Childhood Education
Social epistemology is a broad set of approaches to the study of knowledge and to gain information about the social dimensions. This book discusses the social and historical contexts in which different forms of knowledge are formulated based on the perspective of social epistemology. It also discusses the emergence of social epistemology.
Brugerbedømmelser af Contemporary Perspectives on Social Learning in Early Childhood Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contemporary Perspectives on Social Learning in Early Childhood Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621