Contemporary Perspectives on Research in Theory of Mind in Early Childhood Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 438
- Udgivet:
- 4. december 2013
- Størrelse:
- 165x240x33 mm.
- Vægt:
- 814 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Contemporary Perspectives on Research in Theory of Mind in Early Childhood Education
Presents a collection of research strands on theory of mind research. The title describes its historical roots and suggests improved alternatives. The focus of the volume is to provide a review and critical analysis of the literature on a contemporary domain of knowledge on young children's theory of mind.
Brugerbedømmelser af Contemporary Perspectives on Research in Theory of Mind in Early Childhood Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Contemporary Perspectives on Research in Theory of Mind in Early Childhood Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621