De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Consuming Music in the Digital Age

- Technologies, Roles and Everyday Life

Bag om Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137492555
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 167
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2015
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 144x225x16 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Brugerbedømmelser af Consuming Music in the Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Consuming Music in the Digital Age findes i følgende kategorier: