Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 168
- Udgivet:
- 1. marts 2023
- Størrelse:
- 152x10x229 mm.
- Vægt:
- 254 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice
Organic agriculture includes an integrated production management system promotes and improves agro-ecosystem health (FAO/ WHO Codex Alimentarius Commission, 2007), including biodiversity, biological cycles, and soil biological activity. It highlights the utilization and abandonment of synthetic fertilizers and pesticides by natural inputs (e.g. plant-based ore and mineral products). The principle and the logic of living organisms is in line with organic agriculture, with every element (surface, plant, livestock, insects, farmers, local circumstances) tightly interrelated.
Brugerbedømmelser af Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621