Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure
- Volume 3
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 21. januar 2004
- Størrelse:
- 172x244x24 mm.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure
Themes covered by the papers include attitudes, emotions and information processing; motivation and learning; consumption systems; decision and choice; experience and satisfaction; market segmentation; attraction and loyalty; and image and interpretation.
Brugerbedømmelser af Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621