Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 1. december 1999
- Størrelse:
- 246x166x28 mm.
- Vægt:
- 762 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1
The book provides a general review of current thinking and presents several new theories and methods of analysis. It consists of 20 chapters, divided into five parts, and is essential reading for researchers and practitioners dealing with consumers and their choices and perceptions.
Brugerbedømmelser af Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621