Consumer Psychology in Behavioral Perspective
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 1. januar 1990
- Størrelse:
- 161x216x16 mm.
- Vægt:
- 332 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Psychology in Behavioral Perspective
This is a reprint of a formerly published book. It deals with the psychology and behavior that motivates people to make the purchase and consumer choices that they do.The book makes a major new contribution to our understanding of consumer decision-making.
Brugerbedømmelser af Consumer Psychology in Behavioral Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Psychology in Behavioral Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621