Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour)
- An Introduction to Psychographics
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 7. oktober 2015
- Størrelse:
- 213x140x11 mm.
- Vægt:
- 186 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour)
Psychographics have been developed in the field of market research as a way to relate consumer behaviour to market choice. This book introduces the essential elements of psychographics. It shows how researchers go about defining consumer profiles and designing successful research programmes. It looks at the way they are applied in various consumer groups and uses case study material to focus on some specific products from cameras to pet food.
Brugerbedømmelser af Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621